x

Ш.Раднаасэд гишүүн хэзээ эх орондоо ирснээ санахгүй байна

МИАТ компанийн энэ сарын 6-7-ныг шилжих шөнө үйлдэгдсэн ачаа тээврийн нислэгээр 50 гаруй хүн нууцаар эх орондоо ирээд буй. Эдгээр хүмүүсийн дотор УИХ-ын гишүүн Ш.Раднаасэд болон түүний эхнэр Б.Хонгорзул, мөн УИХ-ын гишүүн Д.Өнөрболор байсан аж.

Энэ талаарх мэдээлэл хэвлэлүүдээр цацагдсаны дараа Шуурхай штабаас мэдээлэл хийж Сөүл-Улаанбаатар чиглэлийн тусгай нислэг хөөргөхөөр болсноо мэдэгдэв. 

Учир нь эх орондоо ирэхээр БНСУ-ын онгоцны буудал дээр өлсгөлөн зарлан аргаа барьж буй Монголчуудын хажуугаар төрийн түшээд нь нууцаар ирсэн явдал ард иргэдийг бухимдуулж байна. Магадгүй дээрх шийдвэр иргэдийг тайвшруулна гэж бодсон биз. 

Харин гишүүн Ш.Раднаасэд гишүүний гүрийлт арай хэтэрч байх шиг. Тэрээр намынхандаа эхнэрийн бие муу учраас ирэхээс өөр арга байгаагүй гэж хэлсэн ч хэвлэлийнхэнд тэс өөр мэдээлэл өгөв.

Түүний тухай мэдээлэл цацагдсаны дараа "Ташаа мэдээлэл, би одоо чуулганы хуралдаанд сууж байна. Шинэ он гарахын өмнө монголд ирсэн" гэжээ. 

Энэ талаар сэтгүүлчийг тодруулахад "Би өчигдөр шөнө ачаа тээврийн онгоцоор эх орондоо ирээгүй. БНСУ руу эрүүл мэндийн шалтгаанаар яваад, шинэ оны өмнө тусгай үүргийн нислэгээр эх орондоо ирсэн. Миний тусгаарлалтын хугацаа хэдийн дууссан. Яг хэдний өдөр эх орондоо ирсэн гэдгээ санахгүй байна. Ямар ч гэсэн арваннэгдүгээр сарын сүүлч бил үү, арванхоёрдугаар сарын эхээр ирсэн" гэжээ. 

Баримт зургийн эх сурвалж: zarig.mn

iСанал болгох
АНХААРУУЛГА: Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээ зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэл (52)

  • Zochin (192.82.67.83)
    Judaggyi hualch amitan be
    2021 оны 01 сарын 12 | Хариулах
  • Зочин (150.129.141.148)
    Санахгүй бна ч гэх шиг. Алиа юм уу балай юм уу. Говь-Алтайнхан харцнаа. Энэ мэдрэл муутыгаа
    2021 оны 01 сарын 12 | Хариулах
  • Зочин (150.129.141.117)
    Ямар эрт зөнөх өвчин тусав.
    2021 оны 01 сарын 12 | Хариулах
  • иргэд олон түмэн (103.212.117.178)
    Ийм мэдрэл муутай амьтан зайгаа тавьж өгвөл дээр болждээ,хэдэн жилийн өмнөх биш хэдхэн хоногын өмнөх явдал,тэгээд гэртээ хэдийд ирсэнээ мэдэхгүй байна гэдэг эрүүл саруул ухаантай хүний үг мөн үү?
    2021 оны 01 сарын 11 | Хариулах
  • Ааяагийн дүү (103.26.195.13)
    https://www.facebook.com/groups/ardtumenhuchtei/permalink/3941028312614607/
    2021 оны 01 сарын 10 | Хариулах
  • Зочин (202.126.90.135)
    түй май муу гөлөг ард түмнийг тэнэг гэж бодоо юу. ард түмнээс санал гуйж гуйж гарчаад одоо юу юу гэнэ вээ ёстой май шүү
    2021 оны 01 сарын 10 | Хариулах
  • Kkkkkkkkkk (139.5.219.40)
    Энэ муу гаж донтон шаасан хүүхнээ санадаг ирснээ сандаүй юм уу хуцлаа кккккккккккк
    2021 оны 01 сарын 10 | Хариулах
  • Зочин (202.21.109.57)
    Ene nuguu 21, 14 tusgaarlalt ed nart hamaagui yu?
    2021 оны 01 сарын 10 | Хариулах
  • Зочин (66.181.161.96)
    Доромжилчих юм байна л дөө ийм ухаан санаа нь орж гардаг ой тогтоомж муутай хүн төрд ажиллаж байна гэдэг эмэгнэл тэгээд оны өмнө онгоц нисэгүйг бүгд мэдэж байгаа
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Хүүкэд (66.181.177.127)
    Мартаж санах өвчтэй хүн төрийн ажил баллах вий дээ ОГЦРУУЛААЧ!!!!!!
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Зочин (103.26.194.183)
    Жинхэнэ авилгачин ш д. Хүрэлсүхийн баруун гар.
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Зочин (202.21.109.93)
    Ой санамжаа алдсан увайгүй хулгайчууд их болждээ!!!! зайлуулаач юуг нь хайрлаад байдаг бна
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • zochin (103.212.117.124)
    Solongost ochson humuus oi sanamjaa aldaad Egtseg ileed.Kardan hairtsagnd orood ireh uom.Iim ch turiin tusheetei uls oron gj bh gejdee.Er n arai heterch bn shu
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Зочин (103.212.116.132)
    Ene hun solongosd ochood kazino togloj baihdaa luivar hiij bgaad barigdaad baahan zoduulaad oi sanamjaa aldsan ym bishu yok yaraltai shalgaache iviide muu hun baasiin
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • зочин (202.9.46.8)
    ОЙ САНАМЖАА АЛДЧИХДАГ ХҮН ТӨРИЙН АЖИЛ ХИЙЖ БОЛОХ УУ ХАРЬД УЛСЫН НУУЦЫГ АЛДЧИХВАЛ ЯАХ ВЭ
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Иргэн (103.212.116.163)
    Дарга нар корона тусдаггүй. Дандаа энгийн иргэд тусдаг. Энэ бол жүжиг.
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Тѳрѳѳс зайл (203.91.115.56)
    Ийм ой санамжаа алдсан хүн тѳрийн ажил хийж болох юмуу? Солонгост очиж кинонд тоглосон дээр байхаа...
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • иргэн (202.179.25.228)
    паспорт дээр чинь хилийн тамга дараагүйм уу.хил зөрчигч юм биш үү.хулайч бас худалч хог вэ
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Зочин (122.201.22.102)
    Пасспортоо л харуулчих. Ой санамжаа алдсан хүнийг эргүлэн татах хэрэгтэй.
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Зочин (103.57.94.237)
    hudalch gulug ve
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Ууцан байсан байна шдээ (27.123.213.194)
    Согтуу толгой
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Zochin (103.229.122.9)
    Доромжилж дуусахгүй сданууд юмаа.
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Зочин (202.126.89.191)
    паспортоо л үзүүлэх хэрэгтэй дээ
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Иргэни (124.60.114.164)
    Ангийн андаараа хулгай хийлгэж хувь хүртдэг тэр нь сандарсандаа оймсондоо
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Иргэн (117.111.2.215)
    Хулгайгаар явах машин хураана гээд байж одоо хулгайгаар явсан миат онгоц хураа!! Ард иргэдээ тонож хянадаг төр тэгш үйлчилнэ үү!!
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Д.Баяраа (202.9.40.63)
    Наад новшоо Их Хурлын танхимаас татаж гаргаад тусгаарлаачээ!
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Зочин (64.119.24.131)
    Энэ новш чинь харин сонин гаруу
    2021 оны 01 сарын 09 | Хариулах
  • Баясаа (220.119.216.146)
    Өөрсдөө мэдээд зайлаад өгөөчээ. Хүнээ авах буруу зүйл биш тийм учраас эд нарыгаа авсын бол бусад иргэдээ ялгалгүй авчрах ёстой
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Зочин (192.82.74.203)
    Shtampaa haraaj ee..mal mal...heniig huurah geed bgaaan...kkkk
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Korgosed (192.82.74.32)
    Odoo nuguu shudarga Hurelsuh Zandanshatar 2 iig harj baydaa iimerhuu ulsuuddaa yamar arga hemjee avahnuu ih hurlaas chuluuluh heregtei Herev chadahgui MAN uls tur uus zailah heregtei
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Zochin (202.126.88.217)
    эхнэр бөгсөний өвчтэй нөхөр нь оюун ухаан нь орж гардаг гарар гаран ийм хүиүүсээр өөрсдийгөө төлөөлүүлэхээр сонгосон
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Зочин (66.181.161.88)
    Өөрсдөө худалаа ярьж, хүн доромжилдог болиочээ
    2021 оны 01 сарын 08
  • Зочин (202.126.90.121)
    1.07 ирээд 1.08нд хуралдаанд сууж байгаа нь шудрага ёс уу. Энэ хүн ковид авсан бол хэн хариуцлага хүлээх вэ. Эмнэлгийн ажилчид тусгаарлагдаад өдөр шөнөгүй ажиллаж ажиллачихаад дахиад өөрсдийгөө тусгаарлаад арай гэж сарын дараа гэртээ ирж байхад энэ арай бишээ... Бид их хүлцэнгүй улс юмдаа. Доодуудад хууль үйлчлээд мөнгөтэй, Худалч, Арга заль хайсан нөхдүүд хууль үйлчилэхгүй нэг нутаг дэвсгэр дээр нэг хуулин дор байгаа юмсан.
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Зочин (64.119.16.74)
    Эхнэр өвчтэй ч гэх шиг лалар минь чиний эхнэрээс илүү хүмүүс ирж чадахгүй өчнөөн сайхан бүсгүйчүүд олон сар хоригдоод бна энэ муусайн амьсгаанууд ер нь хаанаас мөнгө олж гадаад дотоод яваад бнаа хариулаач!!!!
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Иргэн (203.91.115.47)
    Өөрсдөө худлаа юм зохиож бичээд хүн их доромжлох юм даа
    2021 оны 01 сарын 08
  • Зочин (203.91.115.47)
    Худалаа өөрсдөө юм зохиож бичээд хүн их доромжлох юм даа
    2021 оны 01 сарын 08
  • Zochin (192.82.78.184)
    Sanaxgui baigaa bol shinjilgee egeech
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Зочин (59.153.114.234)
    Ene lalar ordond belegtei iree uy. Ordon ewguu bn geed b. Ene erguu said naraa daguuluudtai ni zailuulaachee. Eruul mendiin said sodbaatar geh met
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Зочин (64.119.16.193)
    Хариуцлага ухамсар гэж алга даа Ард иргэдээ гөлөг шиг л үзэж байна даа МАН-ийнхан
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Зочин (66.181.188.44)
    Ийм орон гаран нөхөд саарал ордноос арай өөр газар залрах ёстой байх шүү.
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Зочин (66.181.161.68)
    Бидний сонгсон төрд гараад ард түмнээ доромжилж байн
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Зочин (64.119.25.51)
    Нэр хүндээ ингэж унагах ч гэж дэ, ичдэг ч болоосой, хичнээн удаа ингэж худлаа яриа бол ло
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Зочин (122.201.21.235)
    iim erguu ymnuud yaj ywaad garchdag bnaa tusgaarlaltand ch orohgui ard tumnii ug hudlaa l baidaggui ym da achaani ongotsoor irsen ge biz de
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Монгол (202.179.21.245)
    Санах ой нь дууссан энэ лалараа буцааж татаач!сонгогчид нь.Та нарыг бол аль эрт мартсан.
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Зочин (66.181.176.139)
    Оонз Одка ахыгаа хуулсан ичих эмээх айх гутах баясах сэтгэлгүй хөсрий хүйтэн зомви шиг сэтгэхүйтэй өлөн хоосон улстөрчид ард олныг хувхайртал мөлжиж ясыг нь цайлгаж байж сэтгэл нь ханана угаас 30 жил түмэн олныг сорж малжиж шимсээр дуусч байгаа хархнууд паразитууд эдний хнлсэн үг үргэлж худлаа шүү дандаа!!!
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Зочин (202.9.40.150)
    Залуу эмчилгээнд орсон нь дээрдээ
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Иргэн (202.126.88.54)
    Санах ойгоо мартсан юм бол та төр удирдаж чадахгүй ээ ухамсраараа огцор доо!!
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Зол (188.168.155.154)
    Худалч хунээр засаг тороо удирдуулчихаад бусдыг нь худалчыг гайхаад яахавдээ Раднаасэд бол жинхэнэ хорчин богоод худалч хундээ УМХяналтын хэдэн авилгачидын ард энэ луйварчин л байдаг ...гадаадаас хэзээ ирсэнээ санадагуй шоргоолжин тархитай амьтан улс удирдаж явна даа
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • зочин (192.82.72.68)
    Хулгайч хуний л хэлдэг уг байна даг. Хэзээч унэн уг энуунээс гарахгуй ээ гуйцээ
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Vvv (14.48.87.172)
    Nvden deer l xarj bhad l xydlaa shaahiima
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Зочин (64.119.22.188)
    za ene hunii career duuschee
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
  • Зочин (202.55.188.101)
    Энэ хүн бол ард түмэнийг доромжилж байна даа
    2021 оны 01 сарын 08 | Хариулах
    • Өөрсдөө худалаа ярьж, хүн доромжилдог болиочээ
      2021 оны 01 сарын 08
    • Иргэн
      Өөрсдөө худлаа юм зохиож бичээд хүн их доромжлох юм даа
      2021 оны 01 сарын 08
    • Худалаа өөрсдөө юм зохиож бичээд хүн их доромжлох юм даа
      2021 оны 01 сарын 08
iШинэ мэдээ
Хулгайн замаар зорчихгүй байхыг анхааруулж байна 1 цаг 14 минутын өмнө Ихэнх нутгаар ахиухан хэмжээний цас орж, цасан шуурга шуурна 1 цаг 19 минутын өмнө Нийслэлээс гарах хөдөлгөөнийг НЭЭГЭЭГҮЙ! 2 цаг 47 минутын өмнө Оюун-Эрдэнэ сайд Харвардад суралцсан л байгаа даа?! 2 цаг 52 минутын өмнө Шинжилгээний бичиггүй зорчвол 14 хоног тусгаарлана 2 цаг 58 минутын өмнө Ярилцлагын хаан Ларри Кинг 87 насандаа таалал төгслөө 3 цаг 13 минутын өмнө ФОТО: "Дэм дэмэндээ" аян үргэлжилж байна 3 цаг 50 минутын өмнө Орон нутгийн 7500 гаруй иргэнийг нутаг буцаах ажлыг зохион байгуулж байна 5 цаг 2 минутын өмнө Нийслэлд тогтмол хяналт, шалгалт хийж байна 5 цаг 32 минутын өмнө Ж.Сандагсүрэн: Иргэд QR кодоо байнга уншуулах нь нийслэлд хатуу чанга хөл хорио тогтоохгүй байх нөхцөл болно 6 цаг 12 минутын өмнө Урлагийн Гавьяат зүтгэлтэн Б.Ганбат хүнд өвчний улмаас таалал төгсжээ 6 цаг 28 минутын өмнө СҮ хэмээх horror movie 6 цаг 59 минутын өмнө Нийслэлээс гарах хөдөлгөөнийг бүрэн хаагаагүй гэв 16 цаг 38 минутын өмнө Ираны дээд удирдагч Трампыг заналхийлжээ Өчигдөр 14 цаг 41 минутад Доктор Мартенс гутлын үнэ алтнаас илүү өсөлттэй байна Өчигдөр 14 цаг 19 минутад Батлагдсан тохиолдлуудын ойрын хавьтал 19 хүнээс коронавирусийн халдвар илэрлээ Өчигдөр 12 цаг 01 минутад УДШ Н.Номтойбаярын нийтийн албанд томилогдох эрхийг хоёр жил хасч, нэг жил хорих ял оноолоо Өчигдөр 11 цаг 19 минутад Бүх төрлийн барааны худалдаа, үсчин, гоо сайхны үйлчилгээг нээлээ Өчигдөр 11 цаг 08 минутад Үсчин, гоо сайхан, маникур үйлчилгээг маргаашнаас нээнэ Уржигдар 21 цаг 03 минутад Есөн настай дагавар охиноо хөнөөсөн М.Баттулгад 20 жилийн хорих ял оноожээ Уржигдар 18 цаг 20 минутад
iИх уншсан
З.Мэндсайхан: “Ковид” гэж нэрлээгүй ч энэ өвчин дорнын уламж... Х.Тэмүүжин: Намын даргын өрсөлдөөнөөс хойш суух бодолгүй бай... Ч.Сайханбилэг: Оюутолгойн гэрээг хийсэн хүмүүсийг ойлгох нар... Боловсролын хоцрогдлын бэлэн жишээ, биет олдворууд зогсож үз... Э.Бат-Үүл: У.Хүрэлсүх өөрөө огцрох хүсэлтээ өгч байгаа бол э... Хотын дарга НЭМГ, Нэгдүгээр төрөхийн дарга нарыг “ажлаас чөл... Н.Номтойбаяр хэрхэн буруутгагдсан бэ? У.Хүрэлсүх АТГ-ын даргыг томилоод Г.Занданшатар Өршөөлийн ху... Х.Баттулга: Монгол хүний үнэ цэнийг улам алдагдуулсаар байга... У.Хүрэлсүх: Би цаашдаа Монгол төрийнхөө төлөө, шударга ёс, ш... У.Хүрэлсүх: Монгол Улсын Засгийн газраас түүх, өв соёлыг сэр... У.Хүрэлсүхийн танхимыг явсан шиг нь явуулаарай, МАН-ынхаан! Д.Эрдэнэбат, Б.Болор нарт оногдуулсан хорих ялыг хүчингүй бо... Токиогийн зуны Олимпын наадмыг албан ёсоор цуцаллаа Нью Йоркийн шүүх дээр С.Батболдод холбогдуулсан нэхэмжлэл ба... Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Оюутолгойн асуудлыг ҮАБЗ-өөр хэлэлцэх... Р.Амаржаргал: Засгийн газар огцрохгүй ээ, У.Хүрэлсүхийн 2 са... Засгийн газрыг бүрэн бүрэлдэхүүнээр нь огцруулна УДШ Н.Номтойбаярын нийтийн албанд томилогдох эрхийг хоёр жил... Хотын дарга Д.Сумъяабазарыг хариуцлага хүлээж, огцрохыг Хөдө...