x

"Монголд аялах Хятад иргэдийн урсгалыг нэмэгдүүлж, хил орчмын аялалыг хөгжүүлэх бүрэн боломжтой"

БОАЖ-ын сайд Н.Уртнасан өчигдөр Монгол улсаас БНХАУ-д суугаа Элчин сайд Т.Бадралтай цахим уулзалт хийлээ.

Уулзалтаар Монгол, Хятад хоёр улсын байгаль орчин, аялал жуулчлалын хамтын ажиллагааны хүрээнд хэрэгжүүлж байгаа бодлого, чиглэлийн талаар мэдээлэл солилцжээ.

БНХАУ-тай хэрэгжүүлж ирсэн хамтын ажиллагааны төсөл, хөтөлбөрүүдийг үргэлжлүүлэхийн зэрэгцээ хил орчмын аялал жуулчлалыг хөгжүүлэх, байгаль хамгаалах чиглэлээр олон үр дүнтэй ажил хэрэгжүүлнэ гэдгээ БОАЖ-ын сайд Н.Уртнасан хэлсэн байна.

Элчин сайд Т.Бадрал "Монгол улсад аялах Хятад иргэдийн урсгалыг нэмэгдүүлэх, хил орчмын аялал жуулчлалыг хөгжүүлэх боломж бүрэн нээлттэй байгаа. Үүнд чиглэсэн бодлого, чиглэлийг хэрэгжүүлэн ажиллахад бүх талаар дэмжин ажиллана" гэв.

iСанал болгох
АНХААРУУЛГА: Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээ зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэл (44)

  • Зочин (192.82.74.15)
    Мухар төмөр замаа даруй үндсэн замтайгаа холбохгүй бол хятадын хараат
    2021 оны 03 сарын 06 | Хариулах
  • Zochin (84.225.161.198)
    Za eostoi teshee bolij bna shvv. Jinhen vzeltsene shvv novshnuudaa. Bolohgvi bol alna shvv
    2021 оны 03 сарын 02 | Хариулах
  • Иргэн (192.82.74.148)
    Дотоодын хяналтаа хийж чадахгүй байж баахан Хятад оруулж ирнэ гээд солиороод байх юм! Эх оронгүй бол та нар та нарын үр хүүхдүүд зовно гэдгийг мэддэггүй малнууд төрөөр дүүрчих юмаа! Хятадуудаас хол зай барьж явсан дээр малнуудаа! Үхсэн ацны чинь урсгал тэнэгүүд ээ! Ухаараач!
    2021 оны 03 сарын 01 | Хариулах
  • Зочин (192.82.72.157)
    Тэгээд хятадуудыг аялал зугаалгаар явуулах нь зөв гээд байгаа юм уу буруу гээд байгаа юм уу. Барааг нь хэрэглэж болно хятадууд өөрсдөө орж ирээд тэнээд байвал ямар вэ??
    2021 оны 02 сарын 28
  • Бат-өлзий (202.55.188.38)
    zailaasaa pizda nar hujaataigaa hujaaruuga
    2021 оны 02 сарын 28 | Хариулах
  • Idiots (103.212.116.184)
    Mash zov. Hujaa nar mongol ornoor aylaad yvhiig bi law medehgvi yum bn. Orj ireed shingeed alga bolno barilga zam ntr gd ajilna orj ireed tsusiig mini buzarlaj mongol ohidoor zugaatsna
    2021 оны 02 сарын 28
  • zochin (66.181.161.40)
    Олон жил хошигруулж байна даа. Юу саад болоод байгаан. Уг нь энэ улс орны хөгжилд хэрэгтэй л байх. Даанч дунд дээд шатны хүнд суртал, болсон болоогүй хяналт шалгалт гэж лай...
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • zochin (192.82.75.20)
    shiwshig.........ard tvmnee eh ornoo bodoochee
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • Зочин (192.82.75.20)
    shiwshig yumaa .3say hvnee too look
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • иргэн (202.9.46.175)
    хил орчмын аялал жуулчлал их сайн олон жил хэрэгжсэн манай замын үүдэд нилээд ашигтайбайдаг байсан. хурдхан сэргэвэл бидэнд л ашигтайдаа.
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • Зочин (66.181.161.69)
    Тийм шүү.
    2021 оны 02 сарын 27
  • Зочин (66.181.161.69)
    Тийм .
    2021 оны 02 сарын 27
  • Зочин (66.181.161.69)
    Нээрээ тэгвэл яана.Улсын хилээ хаана байгааг ч мэдэхээ больж хутгалдана шүүдээ.
    2021 оны 02 сарын 27
  • Зочин (66.181.161.69)
    Зөв шүү.Ямар гай дуудаад байнаа.
    2021 оны 02 сарын 27
  • Зочин (202.55.188.99)
    Mongoloos mongoloo haigaad olhoo bolicheh vii de
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • Зочин (202.126.89.25)
    Хуцна биз. Аялж зугаалж яваа хужаатай таарч байсан хүн монголд байхгүй шүү.
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • Зочин (106.101.64.218)
    Dald or sdaa odo bgaa sdaanuda gargaj chadahgu baij yuun aylal shaana bz
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • Зочин (172.58.19.250)
    Зүгээр л ямар ч хамаагүй аргаар бэлэн мөнгө олох гээд улайрах юмаа. Бусдад тустай бүтээл хийгээчээ.
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • Болд (66.181.183.253)
    Хятадуудтай ч нэг их сүжирээд ч хэрэггүй биз дээ. Монголыг хятад болгоно гэсэн бодол хэн нь ч тээж явдаг ш дээ
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • Зочин (64.119.18.98)
    Монголчууд ер нь өдөр тутам Хятад хүнс хэрэглэх юм бүр хэвшчихжээ. Манай бүх гуанз, цайны газар, баар, ресторан, амралт, сувилал, аялал жуулжлалын бааз, эмнэлэг, дотуур байр, хүүхдийн зуслан, түргэн хоол... зэрэг хоол унд хийдэг бүх газрууд хамгийн хямд Хятадын бүх төрлийн гурил, будаа, төмс, хүнсний ногоо, нарийн ногоо, амтлагчууд, чихэр, жимс, исгэгч хэрэглэж бидэнд үйлчилж байна. Тэгээд зогсохгүй талх, нарийн боов, печеньнийг хямд гурилаар нь л хийцгээж байна. Тэгээд зогсохгүй эм тариаг нь ч бүх аптекуудад зарж байга. Тэгээд зогсохгүй бүх захууд Хятад бараагаар дүүрэн л байна, бид өмсөж зүүгээд л олон жил болж байна. Гол сайхны бараанууд, ариун цэврийн бараанууд, соёлын бараанууд, хүүхдийн тоглоомужд, бичиг хэргийн бараанууд... гээд цаашаа тоочиж барахгүй олон төрлийн Хятад барааг Монголчууд бид олон жил хэрэглэлээ. Нарантуул, Дүнжингарав, Хархорин, 100айл, Өгөөмөр, Барс, Марс, Выставка,... гээд тоолж мэдэхгүй олон зах, худалдааны төвүүд бүгд Хятад бараагаар дүүрэн л байдаг шүү дээ. Хэдхэн хоног Замын-Үүдийн боомтыг хаахад монголчууд бахиралдаад сүйд болж байгаа биз дээ. Тэгээд бас Хятадад л нүүрс, газрын тосоо зарж байж нэг юм амьдарцгааж байгаа шүү дээ. Үнэнийг хэлэхэд нэг өдөр авах ч үгүй, өгөх ч үгүй хилээ бүрэн хаачихвал бид хэцүүдэх байхаа. Үнэн маань л энэ ыайна даа
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
    • Тэгээд хятадуудыг аялал зугаалгаар явуулах нь зөв гээд байгаа юм уу буруу гээд байгаа юм уу. Барааг нь хэрэглэж болно хятадууд өөрсдөө орж ирээд тэнээд байвал ямар вэ??
      2021 оны 02 сарын 27
  • Зочин (202.55.191.40)
    Зайлаа эргүүнүүд
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • Иргэн (202.126.88.209)
    Юу хуцаад байгаа новшнууд вэ Ард түмэн бослого гаргахад бэлэн байгаа шүү
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • Би (103.212.118.47)
    Бага шиг л хуцаарай багс долоогч доо
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • Зочин (150.129.142.186)
    za davraad baigaarai ! tevcheert huazgaar baidag yum shuu
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • Зочин (202.126.88.66)
    Наад сайд нар чинь хужаа монголыг нийлүүлэх гээд байна уу?
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • иогэн (66.181.176.53)
    Урд хил онгойлгосон 1990-оноос эхлээд ямар их хар гай ткйтгэр ,ухэл ,овчин ,тахал ,хорт хавдар муу бухнии уурхай нээгдэж ард тумэн л зовлонгиин нь курч унэхээр сохорч байна Новшнууд газар нутгиин баялагииг нь бур газрыг нь зараад оффщорт нуучихдаг болсон ОДОО ЭН ГАЖУУДЛЫГ яаралтай засах гэж ард тумэн донгож сэрж тэмцэж байхад новшнууд битгии есон шидиин гэрээ хиигээд гай болоод бай л даа ТА нар туухэнд хараар бичигдэж монгол нутагт амьдрах нуургуй болно шуу ,ард тумнии нэрииг барьж торд хар машинаар гарсан шуу та нар Илуу юм битгии хии шаардаж байна Та нарын ухаан хятад хунии омхии ухаанд хол гуйцэгдэнэ Мороороо бай Зайгаа барь
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • Ihjj (202.21.109.108)
    Tumen zub shuu huhaagaa boliocgee
    2021 оны 02 сарын 27
  • Иргэн (64.119.26.67)
    хил орчын хятад иргэдийн аялал гэж юм бхгүй. Хилээр дүүрэн хужаа болох уу. Битгийй эргүүтдээ. Наадрыг чинь дэмжихгүй. Нэг балай авгайгаас нөгөө балай авгайд очих юм. Энэ БОАж гэж ямар үйлтэй салбар вэ.
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • иргэн (66.181.176.53)
    Хил орчмын аялал гэж юу яриад байнаа Аялал жуулчлалаар хужаагаас ирдэг хун гэж ердоо ч байдаггуй МОНГОЛЫНХОО Аялал жуулчлалынхнаас амууж тодруулж байгаачээ Дандаа хужаа дохиураар ажиллах юм Гуравхан сая хунии цус амархан мутацлагдана шуу Битгии тэнэгтээд тэруугээр яваа гайг энуугээр даллаад бай Ухэр малаас ч дор юм Иим юмнууд Ториин ондорлогт гарч самарч байгааг Их цэвэрдэгээ явуулж 5-уеиин туухиин нь судалж Ториин албанд томилох хууль даруй гаргаачээ барьцаплагдсан зомбинуудаа
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
    • Idiots
      Mash zov. Hujaa nar mongol ornoor aylaad yvhiig bi law medehgvi yum bn. Orj ireed shingeed alga bolno barilga zam ntr gd ajilna orj ireed tsusiig mini buzarlaj mongol ohidoor zugaatsna
      2021 оны 02 сарын 27
    • Зөв шүү.Ямар гай дуудаад байнаа.
      2021 оны 02 сарын 27
    • Ihjj
      Tumen zub shuu huhaagaa boliocgee
      2021 оны 02 сарын 27
  • Зочин (66.181.182.177)
    Lalaruud am angaahaara l hytad oruulaj irne gehiin
    2021 оны 02 сарын 27 | Хариулах
  • Зочин (202.9.40.26)
    Яанаа даа хар хятадаар дүүрэх нь днн
    2021 оны 02 сарын 26 | Хариулах
  • Зочин (202.126.90.122)
    Хуцаарай хулгайчуудаа. Тэгж байгаад алуулав
    2021 оны 02 сарын 26 | Хариулах
  • Зочин (203.91.115.51)
    Зөвөө
    2021 оны 02 сарын 26 | Хариулах
  • Зочин (202.55.188.41)
    Маш зөв
    2021 оны 02 сарын 26
  • монгол (202.126.90.77)
    одоо гадуур гарч хот хөдөөд ямар их хятдууд монголчуудаас илүү галзуурч эрх дархтай хар мянгаараа амьдраад байгааг харчих. дэмий л юм болчихоод байна.Эрлийз хурлийз,хар хятдын бөгсийг долоогч урвагч муу ноход оо, уг үндсэарээ монгол төрийн чойжингийн хараал идэг,та нарыг
    2021 оны 02 сарын 26 | Хариулах
  • Зочин (202.179.21.211)
    Юугаа хуцаад байгаа хулгайчууд вэ
    2021 оны 02 сарын 26 | Хариулах
  • Kkk (223.39.139.24)
    Heleb ug ch alga..boldogson bol urd hiliig bur.musun haachih rumsan..hujaagui eum bhguinee..ochij ochij hujaa shuu
    2021 оны 02 сарын 25 | Хариулах
  • Зочин (202.126.90.84)
    Тøрд гарсан болгон нь хятадад нугасгvй болчихоод хятадын бодлогыг vг дуугvй хэрэгжvvлээд байдагт ямар учир байнаа ?
    2021 оны 02 сарын 25 | Хариулах
  • Зочин (66.181.161.63)
    Уг нь Хүрэлсүхийг зөв хүн гэж боддог байлаа гэтэл сонгосон сайд нарыг нь харахаар итгэл алдарч байна гутамшиг юмаа
    2021 оны 02 сарын 25 | Хариулах
  • Зочин (192.82.73.236)
    Хил орчмын газар нутагт аялал жуулчлалыг хөгжүүлж 24 цагаар хятад иргэд орж ирж аялаж зугаалах жуулчны баазуудыг олноор байгуулах юм гэсэн. 24 цагаар орж ирэх мянга мянган хятад иргэд виз авах хэрэггүй, хилийн нэвтрэх бичгээр орж ирдэг болно гэж байгаа. Өнөөдрийн өөхнөөс маргаашийн уушиг гэж үг бий. Хятадууд 24 цагт юу үзээд, юу худалдаж авч монгол орлого оруулах юм бол, гайхмаар. Өнөөдөр 5 10 төгрөг олоод, маргааш хилийн зааг ялгаа арилан бүдгэрэх вий гэж айж байна. Ийм бодлогоо хэрэгжүүлэхийн тулд энэ Уртнасангаа сайд болгоо юу????
    2021 оны 02 сарын 25 | Хариулах
    • Нээрээ тэгвэл яана.Улсын хилээ хаана байгааг ч мэдэхээ больж хутгалдана шүүдээ.
      2021 оны 02 сарын 25
    • Маш зөв
      2021 оны 02 сарын 25
  • Зочин (66.181.191.18)
    Ediin zasgiin ashigtai gesen tootsoo yu bna .baihgui sh dee zugeer heden tugrug nuus iim ashiggui geree hiigeed suuj bna undsendee eh ornoo ulam yaduuruulah hoosloh geree hiij ehellee.ene MAN bolohgui ni ee. Sererei ard tumeeen.
    2021 оны 02 сарын 25 | Хариулах
  • Зочин (66.181.191.18)
    Hel deer hund uzuuleed aylaad baih gazar baihgui odoo bolio ene urvagch said nar chini buruu bodlogo yavuulaad bna. Yamarch mungunii orlogo mongold orohgui harin hyatduud orj ireed uvs nogoo emiin urgamal gazriin il deer baigaa buh yumiig tuugeed garna bas bolomjtoi bol neg mongol aild orood hurgen bolood suuchihna shuu manaid yamarch ashiggui geree hiij bna. Zogsoo naadhaa
    2021 оны 02 сарын 25 | Хариулах
  • Oron nutgiin irged (66.181.161.58)
    Eserguutsej bna bid. Harin Mongold bga hujaanuudiig yaraltai gargahiig shaardaj bna.
    2021 оны 02 сарын 25 | Хариулах
    • Тийм шүү.
      2021 оны 02 сарын 25
  • Зочин (103.26.195.70)
    За, хил орчмоор хужаа жуулчин оруулж ирж яг .Юу үзүүлж, яаж мөнгө олох гэж байгаа юм бол? Оюунхорол сайд байхдаа бас ингэж яриад, бүр визгүй оруулна гэж зүтгүүлээд , аялал жуулчлалынхан болон олон түмний эрс эсэргүүцэлтэй тулгарсан . Мөнгөнөөс үнэтэй юм бас байдаг юм шүү, монголчууд бидэнд
    2021 оны 02 сарын 25 | Хариулах
    • Тийм .
      2021 оны 02 сарын 25
iШинэ мэдээ
"Зэвсэгт хүчнийг улс төртэй холбож, олон нийтэд сөрөг мэдээлэл цацах нь хууль зөрчиж буй үйлдэл" 2 цаг 3 минутын өмнө АНУ-ын Мянганы сорилтын корпорацтай байгуулсан Хоёрдугаар компакт гэрээ хүчин төгөлдөр боллоо 2 цаг 55 минутын өмнө С.Зориг агсны хэлсэн онцлох эшлэлүүд 3 цаг 30 минутын өмнө Ерөнхийлөгч Х.Баттулгад хариуцлага тооцохыг ХҮНам УИХ-аас шаардана 4 цаг 15 минутын өмнө Орост Навальныйг дэмжигчдийн жагсаал болно 4 цаг 56 минутын өмнө Алслагдсан хороодод дархлаажуулалтын явуулын цэг ажиллана 5 цаг 12 минутын өмнө Нийтийн тээврээр үйлчлүүлэхдээ заавал бээлий өмсөөрэй! 5 цаг 16 минутын өмнө Эмэгтэй бизнес эрхлэгчид сорилттой илүү амжилттай нүүр тулж буй тухай өгүүлэх нь 5 цаг 23 минутын өмнө Х.Мөнхзул: Төрийн захиргааны байгууллагын гурван хүн тутмын нэг нь бэлгийн дарамтад өртдөг гэсэн судалгаа гарсан 6 цаг 1 минутын өмнө Завхан аймагт эмчилгээ хийлгэж байсан нэг иргэн нас барлаа 6 цаг 19 минутын өмнө С.Зоригийн хүсэл ба гэр бүлийн сонирхол 6 цаг 35 минутын өмнө УБТЗ хүнд жинтэй, 80 вагон ачаатай галт тэргийг туршилтаар аялуулжээ 6 цаг 58 минутын өмнө Коронавируст халдварын улмаас нас барсан иргэдийн тоо 57 боллоо 7 цаг 3 минутын өмнө Монголд анх удаа цээжний хонхойх гажиг засах мэс заслыг амжилттай хийлээ 7 цаг 13 минутын өмнө "Явганы хөдөлгөөн их хэвээр байвал хязгаарлах, чангаруулах шаардлагатай" 7 цаг 25 минутын өмнө У.Хүрэлсүх өөрөө л намаа “Цаазалсан!” 8 цаг 9 минутын өмнө Өнөөдөр С.Зоригийн төрсөн өдөр 8 цаг 48 минутын өмнө Гэр шатсаны улмаас таван иргэн түлэгдэж, нэг иргэн нас барлаа 8 цаг 53 минутын өмнө МАН-ыг тараах Ерөнхийлөгчийн захирамж Үндсэн хууль болон бусад хуулийг зөрчсөн гэв 19 цаг 51 минутын өмнө С.Зориг агсны гэр бүлийнхэн мэдэгдэл гаргажээ 21 цаг 56 минутын өмнө
iИх уншсан
Шадар сайдын шахаасаар томилогдсон МҮОНРТ-ийн шинэ захирал ө... Ц.Анандбазарын авлигын үзүүрт У.Хүрэлсүх байсан бол яах вэ? Харуулын даргаа буудсан хоёр байлдагчийн хэрэг хаашаа эргэх ... ХӨЛ ХОРИОНЫ ДҮРЭМ: Халдвар авбал өөртөө гомд! “Их тэнгэрийнхэн” Ц.Анандбазараас Бага тэнгэрээ хамгаалж чад... МҮОНРТ-ийн захирал А.Бүрэнбаатар хүчирхийлэгчид хаалгаа нээс... УИХ Цэцийн дүгнэлтийг хүлээж авна. Харин дараа нь... О.Мөнхсайхан: Төрийн тэргүүн байсан хүн дахин Ерөнхийлөгчид ... Шинэ он тоололд бэлэн үү?! У.Хүрэлсүх өөрөө л намаа “Цаазалсан!” С.Зоригийн хүсэл ба гэр бүлийн сонирхол Б.Сүндэръяа: Буурал Гансүх ах аа, эхнэрийн чинь чат надад би... БИЧЛЭГ: Төрийн албан хаагч эмэгтэй ажилтнаа доромжлоод шалны... Э.Бат-Үүл: Ерөнхийлөгчийн зарлиг хуульд нийцсэн байх ёстой! Б.Хурц, Ц.Нямдорж хоёрын орос хэлийг шалгая Ү.Сарнай: С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг тойрсон эрх мэдэлтнүүд... С.Зориг агсны гэр бүлийнхэн мэдэгдэл гаргажээ Ерөнхийлөгч Х.Баттулгад хариуцлага тооцохыг ХҮНам УИХ-аас ша... Тусгай үүргийн нислэгийг хэвийн горимд шилжүүлсэн хуваарь Ц.Нямдорж сайдын "мэнгэ голлосон" өдөр