Японы Bandai Namco компаниас танилцуулсан мэдээллээр, алдарт Tamagotchi виртуаль амьтны нийт борлуулалт дэлхий даяар 100 сая гаруй төхөөрөмжт хүрсэн байна. Анхны тамагочи 1996 онд өндөг хэлбэрийн хар дэлгэцтэй, гурван товчлууртайгаар гарч ирж, хэрэглэгчид амьтныг хооллох, унтуулах, анхаарал тавих зэрэг ажлыг байнга хийх шаардлагатай байв. Тоглоомын санаа нь бүтээлчдийн нэг Акихиро Екой-г нэг рекламын хүү яст мэлхээ орхисонд харамсаж байгааг нь ажигласнаас төржээ.
Эхний найман сард Tamagotchi 10 сая төхөөрөмжөөр борлогдсон ч, ердийн хөөрлийн дараа борлуулалт буурсан юм. Харин сүүлийн жилүүдэд тоглоом дахин эрэлттэй болж, шинэ хувилбарууд нь загварын алдартай брэндүүдтэй хамтран гарсан байна. 2018 оны хувилбарын 18 сая төхөөрөмж борлогдсон бөгөөд саяхан гарсан 36 дахь хувилбар нь $45 үнэтэй, хэрэглэгчид хоорондоо амьтдаа тулалдуулах эсвэл үржүүлэх боломжтойгаар бүтээгджээ.
Борлуулалтын географи: Япон хэрэглэгчид нийт борлуулалтын 49%-ийг эзэлдэг. АНУ-д гурван тамагочийн нэгийг борлуулдаг бол, Европын зах зээлийн хувь 16%, бусад Азийн орнуудын хувь ердөө 2% байна.
Энэ амжилт нь “эргэн дурсах” (nostalgia) тренд-ийн тод жишээ болж, дижитал амьтны сонирхол дахин оргилд хүрч байгааг харуулж байна.