2020 оны Арванхоёр дугаар сарын 14-ний өдрөөс эхлэн Нийгмийн даатгалын хэлтэс, нэгжүүд хэвийн ажлын горимд шилжин ажиллаж байна.
Үүнтэй холбоотойгоор НДЕГ-аас ажил олгогч, даатгуулагч, тэтгэвэр авагч нарыг дараалал үүсгэлгүй халдвар хамгааллын дэглэмээ баримтлан үйлчлүүлэх, аль болох цахим үйлчилгээг сонгохыг зөвлөж байна.
Цахимаар авах боломжтой үйлчилгээ:
-
Тэтгэвэр тэтгэмж тогтоолгох хүсэлт, баримт бичгээ шуудангаар болон цахимаар илгээх;
-
Сайн дурын даатгалын гэрээг цахимаар байгуулах, сунгах;
-
Шимтгэлээ цахимаар төлөх, хянах;
-
Нийгмийн даатгал аппликейшнээр орлого зарлагаа хянах;
-
Ажил олгогч, даатгуулагч нийгмийн даатгалын лавлагаа тодорхойлолтоо цахимаар авах;
-
Ажил олгогч нийгмийн даатгалын шимтгэл төлөлтийн тайлангаа цахимаар илгээх;
-
Хөдөлмөрийн чадвар алдалтын хувь хугацааг цахимаар тогтоолгох;
-
Тэтгэврийн өөрчлөлтөө цахимаар хийлгэх;
-
Зөвлөгөө мэдээлэл утсаар болон цахимаар авах.