Хятадын дотоодын хэрэглээг дээшлүүлэх, бараа бүтээгдэхүүний нийлүүлэлт болон эрэлтийн тэнцвэрийг оновчтой болгох зорилготой цогц төлөвлөгөөг тус улсын Аж үйлдвэр, мэдээллийн технологийн яам бусад холбогдох байгууллагуудтай хамтран боловсруулж, нийтэллээ. Энэхүү баримт бичиг нь Хятадын эдийн засгийн өсөлтийг дэмжих дотоодын хэрэглээний хүчин зүйлийг системтэйгээр сайжруулахад чиглэж буй томоохон бодлогын шинэчлэлд тооцогдож байна.
Төлөвлөгөөнд 2027 он гэхэд хэрэглээний барааны нийлүүлэлтийн бүтцийг илүү оновчтой, илүү төрөлжсөн хэлбэрт шилжүүлэх зорилт тусгагдсан. Энэ хүрээнд нийт хэрэглээний салбарыг тус бүр нэг их наяд юанийн өртөг бүхий гурван том хэсэгт, мөн тус бүр нь зуун тэрбум юанийн хэмжээтэй арван дэд салбарт хуваан хөгжүүлэх стратеги боловсруулсан байна. Энэ ангиллын арга нь хэрэглээний бүтэц, салбар хоорондын уялдаа, шинэ бүтээгдэхүүний инновацыг илүү нарийвчлалтай хөгжүүлэх үндэс болохоор зорьжээ.
Мөн төлөвлөгөөнд Хятадын эдийн засгийн өсөлтөд дотоодын хэрэглээний оруулах хувь нэмрийг 2030 он хүртэл тогтвортой нэмэгдүүлэх зорилтыг тодорхойлсон байна. Үүнийг хангахын тулд нийт 19 гол зорилтыг дэвшүүлсэн бөгөөд үүнд хиймэл оюунд суурилсан технологийн шийдлүүдийг өргөн хүрээтэй нэвтрүүлэх, төсвийн болон санхүүгийн дэмжлэгийг нэмэгдүүлэх, ногоон бүтээгдэхүүн болон шинэ төрлийн инновацлаг барааны ангиллыг өргөжүүлэх зэрэг чиглэл багтжээ.
Хүн амын олон төрлийн хэрэгцээг хангах зорилгоор нярай, хүүхдийн бүтээгдэхүүний төрөлжсөн сонголтыг нэмэгдүүлэх, ахмад настанд тохирох бараа, үйлчилгээний шинийг санаачлах бодлогыг онцгойлон тусгасан нь энэхүү төлөвлөгөөний чухал хэсэг байлаа. Ийнхүү Хятад улс дотоодын хэрэглээг эдийн засгийн өсөлтийн томоохон хөдөлгөгч хүч болгон төлөвлөж, олон салбарыг хамарсан хөгжлийн шинэ шат руу шилжих зорилтоо илэрхийлжээ.
Эх сурвалж: Xinhua



