Саяхан болж өнгөрсөн 2022 оны хаврын загварын шоуны хамгийн том чиг хандлагын нэг бол нэмэлт хэрэгсэл, өнгө биш байв. Олон загвар зохион бүтээгчид эрт дээр үеэс "эмэгтэйчүүдийн хувцас" гэж нэрлэгддэг хувцаснуудыг эрэгтэй, эмэгтэй моделоор аль алинаар нь чимэж харуулав.
Жишээлбэл, Раф Саймонс эрэгтэй болон эмэгтэй аль алинд нь зориулсан юбка хослолыг урлажээ. Харин зарим загвар өмсөгч цэцэгтэй аварга цамц өмссөн юм.
Таймсын загварын сэтгүүлч Ванесса Фридман "Улирлын эцэс гэхэд энэ нь маш түгээмэл болж, би бараг бичиж танилцуулж амжаагүй байхад гудамжинд хараад эхэлсэн" гэж бичжээ.
Фридман болон түүний хамтрагч Times загварын шүүмжлэгч Гай Требай нар энэхүү өөрчлөлт нь нийгмийн өөрчлөлт, ялангуяа залуу хүмүүсийн өөрийгөө илэрхийлэх чадвар, хүйсийн онцлог шинж чанарыг хэрхэн тусгаж байгааг мөн хэлэлцжээ.
Сүүлийн жилүүдэд хийгдсэн зарим шоунд жендэрийн хувцаслалтын уламжлалт ангиллаас давсан хувцаснууд гарч ирсэн. Фридман "Гэхдээ энэ бол шинэ зүйл байсан. Жендэрийн агностицизм шиг" гэж хэлэв.
Урссан даавуу, гоёл чимэглэл бүхий тод өнгийн хувцас нь хүн бүрт зориулагджээ.
Энэхүү чиг хандлага нь загварын тайзнаас давж гарсан гэж загварын шүүмжлэгч Гай Требай хэлсэн юм. Тэрээр "Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслээр цагийг өнгөрөө, тэгвэл залуус уламжлалт эмэгтэйлэг хувцас, үс засалтын элементүүдийг хэр хурдан ашиглаж байгааг та мэдэх болно. Ажлын байран дээрээ даашинз өмссөн эсвэл бусад зүйлийг өмссөн эрчүүдийг хэвийн болгохыг төсөөлөх нь тийм ч том зүйл биш юм" гэв.
Б.Бүжлхамаа
www.nytimes.com